divendres, 3 d’octubre del 2014

Tot anirà bé

Fàtima Martínez Melià ens envia el següent:

Una salutació a tots. Sóc Fàtima Martínez, una antiga alumna de l'I.E.S. Llombai i actualmente una estudiant de BBA bilingüe a ESADE. Del Llombai m'emporte els que han sigut els meus dos millors anys d'institut.

Originàriament sóc de La Vall d'Uixó, però vag decidir acudir a l'IES Llombai per les precàries condicions del meu antic institut i actualment no em penedesc, tot al contrari, des del primer dia em vaig integrar magníficament i vaig conèixer persones que estan avui en la meua vida i espere que estiguen ahí fins d'ací a molt de temps, i sé que si no haguera anat possiblement no haguera tingut les aspiracions que m´han fet estar on estic.

Per começar, primer de batxillerat va ser un curs molt agradable per mi, els professors van ser molt bons i va ser l'any  que vaig decidir  estudiar ADE, aquesta elecció va ser gràcies a les classes dEconomia i al meu oncle. Merci. Tinc un molt bon record de la performance que vam organitzar amb Rosa pels objectius del mil.leni, tota la clase ens vam posar molt amb aquest tema i estàvem molt il.lusionats, a més a més el resultat final no va estar gens malament!

Seguidament, està segon de batxillerat, al meu parèixer no és difícil però tampoc relaxant, si portes una rutina d'estudi segur que l'aconseguiexes traure amb uns resultats més que acceptables. Hi ha moments en què et podràs sentir decaigut o trist per alguna raó, a mí em va passar però no cal amargar-se, has de pensar en positiu, som humans i fem errors, però dels errors s'apren; i si alguna vegada sents com si no pogueres més posat un propòsit, aquest és el meu consell. Quant  a l'experència personal, vaig estar part del curs esperant saber si podria entrar a ESADE, un mes després de fer el test d'admissió ja em van dir que vaig ser apta i que estava dins, però la cosa no acabava ahí ja que havia d'aconseguir la beca al talent perquè la universitat em financiara part del curs, ja que el preu és molt elevat. Després de realitzar una entrevista amb la directora del programa, al maig em van comunicar que el comité de beques havia decidit donar-me la beca, ha sigut la millor notícia de tota le meva vida, i aquest va ser el meu objectiu, i el vaig aconseguir.

En aquests moments sóc sentada a la meua habitació de la residència a Sant Cugat del Vallès  i puc afirmar que la meua vida ha donat un gir de 360 graus, tant a nivell estudiantil com social, a més a més acabe de complir el meu últim objectiu que és formar part de l'equip competitiu de cheerleading i em vaig a Frankfurt de competició al novembre. Val la pena lluitar pel que en realitat vols; siguis valent, posat reptes, sigues motivador i autoeficient. Recordeu que no hi ha res impossible i que nosaltres som els que ens imposem les nostres pròpies barreres.

Espere que tot us vaja bé  i que tingueu molta sort en la vostra etapa estudiantil.

1 comentari:

  1. Fátima, has sido una alumna muy buena y trabajadora.Te has propuesto objetivos y has ido superando obstáculos.El camino ha estado lleno de retos ,como la vida, pero tú con tu constancia has demostrado que se puede alcanzar los sueños.

    Creo en la teoría que la felicidad está en el camino.Disfruta de tu sueño .

    ResponElimina